Maradona și tentaculele mafiei
Acest capitol îți spune povestea relației dintre Maradonna și Camorra, și a prieteniei acestuia cu șeful de clan mafiot Giuliano, care-l introduce într-un univers de mese luxoase, prostituție și tăvi pline de pudră albă.