Planeta Petrila (HBO)
Documentarul îl urmărește pe Barbu, un fost miner în vârstă de 61 de ani acum artist și activist care luptă să salveze clădirile unei mine de cărbuni și să le transforme în locuri dedicate culturii și istoriei.