Nimic ca înainte
Teo, Renata, Anicka și Nikola au 19 ani și trăiesc într-un orășel din Republica Cehă. Documentarul îi prezintă pe aceștia când maturitatea începe să arunce o umbră asupra existenței lor liniștite.