L-am slujit pe regele Angliei
E posibil să fii chelner, apoi să devii manager de hotel, apoi să pierzi tot? Da! Și nici nu e greu. Dacă aveți nevoie de dovezi, acest film, bazat pe romanul lui Bohumil Hrabal, dovedește asta.