Dragoste vindecătoare (HBO)
Janusz, un scuba-diver experimentat care are un atac cerebral, vrea să se ducă la Blue Hole în Dahab, unul dintre cele mai periculoase locuri din lume unde se fac sărituri în apă. Aceasta ar putea fi ultima lui călătorie.