Deschideți ochii! (HBO)
Un cuplu vârstnic căsătorit din munții Himalaya, Nepal, își pierde vederea din cauza cataractei. “Open Your Eyes” prezintă extraordinara călătorie pe care o fac cei doi coborând muntele pentru șansa de a vedea din nou.