Hot Mess Ex-press
Jerry begs for one last chance when Kayee threatens to leave. Lisa is ready to reveal a big secret. Alex closes a chapter with his ex-boyfriend. Josh reaches a boiling point about his relationship to Jennifer and Chantel's baby.