Ex-plain Yourself
On a family ski trip with Kayee and Jessica, Jerry is forced to pick sides. Jennifer and her wife decide Jennifer's ex-husband should be the sperm donor for their baby. Alex shocks his sister with news that he wants to take the next step with Caroline.