Ex-cess Baggage
Old wounds lead to a giant fight on Jimmy and Lisa's RV trip. Ex-husband Josh questions his role in the baby's life as Jennifer and Chantel try for pregnancy. All hell breaks loose when Alex's sexuality comes into question at a family dinner.