A Duck in the Aquarium/The BreezeHammer
Daffy infiltrates the aquarium to get free food and it's up to aquarium worker Porky to get him out. Then, Bugs and Squeaks' day of kite flying is disrupted by Boyd the Bird, who falls madly in love with their kite.