The Wedding Quacksher/The Food Notwork
Daffy crashes a wedding. Leslie P. Lillylegs must get rid of the duck. Then, Ivana hosts a cooking show and unknowingly involves Bugs when she steals his carrots. Bugs sabotages the live show proving revenge is a dish best served cold.