Hoggin' the Road/Timmmmmmbugs
Porky rents an RV for his cross-country road trip and picks up a wounded Daffy who takes Porky on a ride he never signed up for. Then, Bugs faces Blacque Jacque Shellacque in an old-fashioned lumberjack showdown, and the forest is at stake.