It Was Like Watching a Demon
When Shaquoia and Imani first meet Isiah, they sense his evil. They don’t know why their loving mother would date a man like him. Shaquoia does all she can to protect her siblings from Isiah’s rage, but his cruelty and obsession would destroy the family.