I Know Who the Real Monster Is
When Ryan’s mother marries Blaine Nelson, he hopes he’ll gain a fun-loving stepdad. Instead, he gets chaos, pain, and fear. And while Blaine relishes tormenting Ryan, he can never imagine just how dark and sadistic his stepfather truly is.