Trapped Abroad with a Psychopath
When Eline starts dating Matthew, he seems kind and charming, but soon he reveals his dark, secret life. By the time she realizes it, Eline has a son with a man who was violent and full of rage. When she leaves him, Matthew’s fury explodes.