All On A Mardi Gras Day
As New Orleans gears up for its first Fat Tuesday since Katrina, Albert is sent a less-than-celebratory message by the NOPD. Sonny leaves Annie to her own devices. LaDonna puts her bad news on hold. The Bernettes make a Mardi Gras appearance.