Shame, Shame, Shame
Albert presses Councilman Ron Singleton to reopen housing projects. Davis enlists some local musicians to cut a campaign CD. A Japanese jazz fan does a good turn for Antoine. Janette cooks for celebrity chefs. Annie fails to embrace Sonny's houseguest.