At The Foot Of Canal Street
While Antoine heads to Baton Rouge for a holiday visit with his sons, LaDonna and Toni probe a case of mistaken identity in New Orleans. Sonny takes a gig in Texas, leaving Annie behind. Albert accepts a dinner invitation from Darius's aunt Lulu.