Ford Lightning Fast
Bill thought he'd done it all until a 2022 Ford Lightning rolls in and becomes Ekstensive's first custom air ride with an all-electric drivetrain. The team stays old school by dropping a classic '52 Wrecker to the floor with a supercharged LT4.