440 'Cuda Overhaul
When the outside doesn't match the inside on one of Bill's favorite muscle cars, a '72 'Cuda, the team hatches an innovative plan for a modern, handmade redux. Bill and the team tear down a 1952 GMC wrecker to build it back up into a tow and show truck.