Denali Lift and Hot Rod Wrecker
What was already one of Ekstensive's biggest ground-up builds ever goes even bigger on the '52 tow truck, as Bill and his team fabricate a custom hot rod wrecker truck unlike any other. The team takes the stock out of a 2023 GMC Denali with a custom lift.