Beach Blanket Bravo/The Day the Earth Didn't Move Around Much
Johnny goes to the beach, where a girl uses Johnny to make her boyfriend jealous. Then, a bizarre set of circumstances leads Johnny to believe time has frozen for everyone but him! Finally, Johnny visits the discount toy aisle.