Blarney Buddies/Over the Hump/Johnny Meets Farrah Fawcett
Johnny mistakes a leprechaun for the Blarney Stone. Then, after Johnny joins the French Foreign Legion, he must find his way through the Sahara Desert. Finally, Johnny discovers Farrah Fawcett is attending Little Suzy's birthday party.