Johnny Bravo Meets Adam West/Under the Big Flop/Johnny Meets Donny Osmond
TV's Adam West helps Johnny rescue his kidnapped Mama! Then, Johnny and Little Suzy stumble upon an evil circus queen named Vivian Vixen, who is using a mind-controlling device on Jungle Boy. Finally, Donny's Johnny's nanny for a day!