Hold My Gear
A transmission issue threatens to shut down Todd's Holy Roller, but Randy and Tater come up with a bush fix to get gold moving. Chasing better paydirt, Hunter takes a big swing with a new cut. The Hoffmans push through for the season's best weigh-in.