Todd's Lost Chance
With winter closing in on the mine, Todd rolls the dice and looks for richer paydirt by opening the Lost Cut. The geology looks promising, but opening a new cut this late puts the Hoffmans' season at risk. Tater must keep paydirt running to both plants.