Hoff to a Rough Start
Determined to mine a daunting 1,000 ounces of gold this year, Todd Hoffman brings a hand-picked wash plant and all-star crew to his remote Alaskan claim. When they struggle out of the gate, his son Hunter has a bold fix -- he wants to run his own plant.