Wild Smoke and Fiery Burgers
In Palm Springs, CA, Michael Symon finds a spicy burger that ignites a four-alarm fire. A classic Reuben sandwich gets a smoky upgrade, and spicy venison bologna raises the bar on a lunchbox favorite in Denver.