Barbecue Boss of All Sandwiches
In Palm Springs, CA, Michael Symon sinks his teeth into a meaty stacked sandwich and a beefy ballpark dog. In Oklahoma City, a gas station-turned-burger joint serves a fried apple and brie cheeseburger to fuel the soul.