Scary Good Smoked Meat
In San Diego, Michael Symon chows down on fish tacos with housemade blue corn tortillas and a meaty Mexican pizza. In Denver, a local Colorado lamb patty is a remake of a traditional Hawaiian hangover cure, the Loco Moco.