44 Cats – The Musical
The Buffycats are organizing the annual Cat Party. Thanks to a pawesome Buffy-Brainstorm, they set up a musical with all the 44 cats! Everyone joins the show… Boss, Blister and Scab included, thanks to their talent for mischief!