All Meow for Ice Cream
It’s an extremely hot day and Cream, the ice cream maker's cat, has bad news: his ice cream machine isn’t working! The Buffycats help Cream prepare ice cream manually, but Baby Pie sneaks into the lab and eats it all! How will they save the day?