Recylcling Romp
Boss, Blister and Scab toss old objects in Granny Pina’s garden to annoy the Buffycats, but it’s Creative Recycling Day and our furry fellows use them to build toys for the park! Will the evil cats wreck our furry fellows’ creative plan?