I killed my Husband...!
Mayu, Riko, and Yurika, disillusioned with their marriages, are shaken when Yurika falsely claims to have killed her husband. The fantasy of freedom turns real when Mayu's husband vanishes, and she sees it not as a crisis, but a chance to start over.