Beacon
A young solo female sailor shipwrecks on a remote island, where she is rescued by its sole inhabitant, a lighthouse keeper.
This nail-biting thriller follows Emily, a young solo female sailor who runs into trouble when a storm has her shipwreck and get badly hurt on a remote island, where she is rescued by its sole inhabitant: Ismael, the lighthouse keeper.