Bruna Surfistinha
Raquel abandons her middle-class life to live as a call girl. Under the pseudonym "Bruna Surfistinha", she recounts her experiences on a blog.
Raquel, a middle-class young woman from São Paulo, leaves home and makes a surprising decision: to become a call girl. Soon, she becomes "Bruna Surfistinha" and achieves fame by recounting her experiences on a blog.