Diver's Ed
The Gold Ship crew strikes out on their own while Vernon is away. Shawn faces an unexpected malfunction on the Myrtle just as boss Dave Young comes to inspect it. Zeke and Emily hope that new divers will bring huge paystreaks. Kris returns to the Reaper.