No Jane, No Gain
A brand-new arrival shakes up the gold game as Emily shows Jane Kilcher the ropes of running a dredge. Kris Kelly deals with an excavator malfunction. Hurricane Dave is horrified by Vernon's methods. Digging deep pays off for Mr. Gold.