Truce or Consequences
Shawn and Kris attempt to settle their feud for good. Vernon tussles with an annoying moocher. Jane Kilcher faces a huge challenge out on Claim 14. In the hopes of jump-starting his gold season, Zeke embarks on a marathon suction dredging campaign.