The Good, The Bad and The Burnt
Chefs Anne Burrell and Cliff Crooks introduce their recruits to cowboy cuisine, Southwestern flavors and ingredients and teach them how to make eggs Benedict. Then the recruits tackle a classic Tex-Mex dish, chile rellenos.