Worst Cooks Warriors
The recruits find boot camp transformed into a gladiator-style arena, and chefs Anne Burrell and Cliff Crooks challenge their stamina, speed and palates. After making falafel platters, they have to prepare chicken adobo, and one recruit is sent home.