Don't Lose Your Noodle
With a focus on flavor, chefs Anne Burrell and Cliff Crooks test the recruits' palates with new ingredients. The amateurs create pasta bowls, learn how to make loaded mac and cheese and put their own spin on an elegant rack of lamb dinner.