Your Bunny or Your Life/Misjudgment Day
Grim is after Bugs again. A chase ensues, including power water and a lottery ticket. Then, a terminator robot is sent to destroy Bugs. None of Bugs' usual gags work. Michigan Frog is the mastermind.