Not Lyin' Lion/Ice Ice Bunny
Bugs and Squeaks head to the African Savannah to visit Squeaks' cousin but first they have to outsmart the King of the Jungle. Then, Bugs is excited for a day of fun in the sun but the Winter Stag shows up delivering Winter before its due.