Pain & Treasure/Office Rocker
Yosemite demands Bugs' help in deciphering a treasure map and finding the gold that'll make him rich, rich, rich! Then, Bugs demands Taz's participation in their yearly Prank Week, and before you know it, they're off to the ruses.