Who's Afraid of Baby Lilah?
Jackson meets baby Lilah, and everyone is surprised by his reaction. Tori struggles with her C-section recovery, while Matt and Caryn find new ways to entertain Jackson. Amy and Chris move one step closer to moving in together.