Amy's Next Chapter
Roloff Farms is about to change forever. Amy prepares to move off the farm, but Matt worries it will be a slow departure. Zach and Tori are pregnant with a baby girl! As Amy searches for a new house, Chris reveals he has a big surprise in store for her.