Lilah's Big Debut
Zach and Tori make final preparations for the baby's arrival, Matt and Caryn prepare to babysit, and Amy is in a cooking frenzy preparing meals for Tori's recovery. Then, everyone scrambles when Tori goes into labor unexpectedly.