Crossing the Line
Tim gets the welcome from Melyza that he feared. Ari's mom goes on the offensive. Brittany and Yazan turn to an ally for help. Kenny and Armando's first trip into town together worries them both. Tired of Jihoon's lies, Deavan presses for the truth.