Fight or Flight?
Brittany's return to Jordan doesn't go as planned, while Jenny and Sumit are sure nothing can stop them now. Tim's mom's arrival stirs up tensions. Bini's long work hours make Ari suspicious. Deavan and Jihoon face a tragedy and form a new family bond.